Kierownik ds. Marketingu

Dodane 2024-01-22 15:27:51
Wygasa: 2024-03-31 14:25:00

Rekrutujemy dla naszego klienta - najbardziej renomowanego Autoryzowanego Salonu i Serwisu Mercedes-Benz na Górnym Śląsku.

 

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie, realizacja i monitoring strategii marketingu (krótko i długoterminowego) w zgodzie z celami handlowymi, post sprzedażowymi i wewnętrznymi spółki

  • Rozwój działu Digital Marketingu w spółce, a zwłaszcza poprawa pozycjonowania spółki i wdrożenie remarketingu

  • Rozwój sprzedaży w kanałach online

  • Usystematyzowanie i odpowiedzialność za wizerunku i branding firmy

  • Kreowanie i realizacja budżetu marketingowego, mierzenie i raportowanie do zarządu efektywności działań

  • Tworzenie strategii pracy z danymi, w tym zbieranie i analizowanie danych ze źródeł zewnętrznych i wewnętrznych

  • Wdrażanie rozwiązań z zakresu cyfryzacji w marketingu, w tym automatyzacja działań marketingowych

  • Współpraca przy tworzeniu nowej strony internetowej grupy dealerskiej

  • Rozbudowa i zarządzanie zespołem, podejmowania decyzji personalnych

  • Procesowe podejście do pracy, wdrożeń i zarządzania

  • Współpraca z działami sprzedaży i post-sprzedaży

  • Organizacja i realizacja działań lojalnościowych

  • Praca nad strategią i wdrożeniem employer brandingu, współpraca/wsparcie dla działu HR

  • Analiza konkurencji oraz trendów rynkowych

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe o profilu związanym z marketingiem, biznesem, ekonomią itp.

  • Min. 6 lat doświadczenia, mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym

  • Bardzo dobra znajomość popularnych narzędzi marketingowych i analitycznych (Google Analytics, Google Adds, Facebook Adds SEO, SEM, remarketingu, email marketingu)

  • Znajomość programu Excel umożliwiająca sporządzanie raportów

  • Umiejętność pracy projektowej Trello/Asana/inne

  • Umiejętności z zakresu PR

  • Umiejętność pracy z CRM

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

  • Zdolność i otwartość na szybkie uczenie się i wdrażanie nowych narzędzi

  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów od fazy kreowania aż po realizację i analizę wyników

  • Zdolności przywódcze, odpowiedzialność za team pracowników i ich rozwój

  • Przedsiębiorcze podejście do pracy – skupienie na realizacji celów i efektywnym zaplanowaniu i wykorzystaniu budżetu

  • Kreatywność i nastawienie procesowe

  • Multitasking i umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane

  • Doświadczenie w B2C Marketing – dodatkowy atut

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę

  • Konkurencyjny system wynagrodzeń – podstawa plus premia uzależniona od wyników pracy i osiąganych celów

  • Laptop i telefon służbowy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

  • Aktywny udział w kreowaniu i budowaniu strategii działania firmy

  • Otwartość na kreatywność i możliwość realizowania swoich pomysłów

  • Dużą niezależność i autonomię działania

  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w kierunku rozwoju działu marketingu

  • Opiekę medyczną, kartę sportową oraz możliwość ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach

Informacje dodatkowe

Branża Marketing
Region śląskie
Miasto Ruda Śląska

Kontakt

ProfiCadr

Gliwice

tel.: +48 509 407 507

email: rekruter@proficadr.com.pl

Aktualności

24 styczeń 2022
08 listopad 2018
31 październik 2018
©2024 ProfiCadr. Wszystkie prawa zastrzeżona

Szukaj